בלי חוטובלי • ברוך שפטרנו מרודפת החרדים / שלמה פריד

    שלמה פריד 2 Comment on בלי חוטובלי • ברוך שפטרנו מרודפת החרדים / שלמה פריד
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמעתי בחדשות שחברת הכנסת ציפי חוטובלי (שמספרים כי היא חובשת פאה, למהדרין), לא הצליחה להיכנס למקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת. האמת, אני שמח מאד. האישה הזו שמגדירה את עצמה כדתיה לא הפסיקה לרדוף אותנו, החרדים, תושבי בית שמש.

    כשיאיר לפיד החל את קמפיין הבחירות שלו במערכה הקודמת, הוא עשה את זה על הגב שלנו, החרדים בבית שמש. אחת הפוליטיקאיות הראשונות שקפצה על עגלת טרנד "הדרת הנשים", היתה הגברת חוטובלי. יום אחד היא עלתה על אוטובוס מהדרין והתיישבה מקדימה. למה? כדי לעורר פרובוקציה תקשורתית מסיתה.

    יום אחד התאספו המוני חילוני בית שמש להפגנה גדולה נגד "הדרת נשים" ונגד ה"יריקה" שמעולם לא היתה. ומי זו שצוטטה במשפט אנטי חרדי חריג? שוב ציפי חוטובלי. "ההפגנה מסמנת קו אדום לגורמים האנטי-ציוניים המנסים להקים מדינה בתוך מדינה. קו אחד מחבר בין השתמטות מצה"ל, אי לימוד לימודי ליב"ה, אפליה בין אשכנזים לספרדים ודחיקת רגלי נשים. זה המקום לעצור את התהליך המסוכן הזה", אמרה לכתב אתר Ynet.

    ובזה לא הסתכמה פעילותה המהוללה נגד החרדים בבית שמש.

    לפני למעלה משנה, כשהאופוזיציה בעיר סירבה להכיר בתוצאות הבחירות הדמוקרטיות והחלו להישמע קולות של דרישה לבחירות חוזרות, היתה זו ח"כ ציפי חוטובלי הראשונה מבין כל חברי

    הכנסת שפנתה במכתב לשר הפנים דאז, גדעון סער, בדרישה לבטל את הבחירות בבית שמש ולקיים בחירות חוזרות.

    ועוד כותרת בעניינה של הח"כית, שהצליחה להפוך את החרדים לפרויקט חיים בקריירה הקצרה שלה בכנסת: לפני קרוב לארבע שנים יזמה חוטובלי הצעת חוק, יחד עם אחרים, שתחייב את לימודי הליב"ה בכל מוסדות החינוך החרדי. מה שנקרא, לחנך אותנו מחדש.

    ב"ה, היוזמה שלה לא יצאה אל הפועל, אבל הסיפורים המעטים שהצלחתי למצוא בשיטוט אקראי ומהיר, מספרים את הסיפור המלא של ציפי חוטובלי: בחורה דתיה, חובשת פאה, שלא ממש אוהבת חרדים.

    מסתבר שהליכודניקים לא אוהבים אנשים מהסוג שלה, והם הראו לה את הדרך החוצה.

    האמת, שהכי חמוד, זה לקרוא הודעה שהגברת חוטובלי כתבה השבוע: "הקריסה של ש"ס שמתחוללת לנגד עיננו היא הזדמנות היסטורית חשובה לליכוד להחזיר את המצביעים המסורתיים לבית הפוליטי שלהם. המפץ הפוליטי הופך מפלגות כמו ש"ס וישראל ביתנו לרסיסי מפלגות. אני קוראת לכל אותם אנשים ששייכים למחנה הימין, שובו הביתה, חזרו לליכוד".

    נו, ומבין כל רסיסי המפלגות הללו, הליכוד נשאר, ב"ה, בלי חוטובלי. היא הלכה הביתה. ככה יאה וככה נאה לרודפת הכותרות ו'אוהבת' החרדים.

    בזמן הפנוי שנותר לגברת חוטובלי עד הבחירות אשמח אם היא תקרא את הטור. לאחר מכן כשתשנה את דעתה ומעשיה ותהפוך לסובלנית גם למגזר החרדי, אשמח מאוד לראות אותה חוזרת לכנסת הבאה מהמקום ה-26 ברשימת הליכוד.

    הכותב הוא פעיל ציבור בבית שמש



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אכן שמחה גדולה במפלתה,שימשיכו בדרך זו כל משנאי ה' ותורתו.

    2. 1

      כל מילה אמת ברוך שפטרנו ממנה כל המגזרים שנאו אותה